marți, 24 mai 2011

"Fericirea" - melodia verii trecute

În primul rând vă salut .. nu am mai postat de mult, ştiu.
Acum, revenind la subiect, vreau să vă spun un lucru pe care sigur îl ştiţi deja.
Faptul că există melodii româneşti absolut fantastice.
Dar este una ... FAN-TAS-TI-CĂ şi anume, Fericirea de Dj. Andi şi cu Stella.
Nu ştiu cine a compus versurile acestei melodii, dar dacă dăm puţin timpul înapoi, mai exact vara trecută, ne amintim cu plăcere de melodie şi de cum dădeam boxele la maxim.

Hai să vedem totuşi ce ne-a fermecat; în cele ce urmează am să traduc versurile melodiei:

Când te uiți în ochii mei, spune-mi ce vezi
Simți iubirea mea prentru tine te face fericit, te eliberează?
Când te uiți sus în cer spune-mi ce vezi
Dacă vezi doar norii, știu eu remediul:

E în ocean, mdeah!
Fericirea e împrejur, fericirea!
E în raza soarelui, mdeah!
Fericirea e împrejur…

Deschide-ți ochii, larg
Deschide-ți ochii. Haaa.
Deschide-ți ochii, larg
Deschide-ți ochii. Ohoo.

Huh, hah, heh, hah, ram-pa-dam, hah, heh, ram-pam-pam,

Huh, hah, heh, hah, ram-pa-dam, hah, heh, ram-pam-pam.

Mai jos aveţi şi varianta oficială

Fericirea

Absolut genială.
Mă gândesc ce-ar ieşi dacă am traduce versurile lui Lady Gaga.

Niciun comentariu: